Wednesday, August 6, 2014

~Teaser : Syawal 2014~

Teks : Fyda Adim
Foto : Fon Sendiri

Assalamualaikum...

Selamat petang semua. Selesai makan tengahari. Perut sudah kenyang. Sendat macam mahu meletup pun ada. Bawa bekalan dari rumah. Sudah tiga hari bekerja memang bawa bekalan ke pejabat. Belum mula berpuasa lagi. InsyaAllah jika berkesempatan.

Untuk entri petang ini, aku upload dua keping gambar raya yang aku suka. Gambar raya yang lain akan menyusul nanti.  Masih belum berkesempatan. Gambar yang ini ada dalam telefon bimbit aku. Kedua gambar ini diambil pada 2 Syawal.

Ini dalam kereta. Ikut adik aku berjalan raya. Masa ni asben aku belum balik lagi.

Gambar ini pula beraya ke rumah kakak sepupu aku. Asben aku dah balik kerja. Nampak tak dengan baju kerja bergambar. Suka sangat-sangat dua gambar ni. ada lagi gambar ramai-ramai tapi dalam kamera. Nanti ye! Sekian...

Aku Penulisnya,






                                                                                                           

1 comment:

Anonymous said...

meriah2