Thursday, August 21, 2014

~Beraya Ke Rumah Kak Zainorihan~

Teks : Fyda Adim
Foto : Fon Sendiri

Assalamualaikum dan salam sejahtera...

Selamat petang semua. Salam 25 Syawal. Lagi 5 hari sahaja lagi Syawal akan melabuhkan tirai. Cerita Syawal belum lagi berkesudahan. Jumaat lepas menerima undangan ke rumah Kak Rehan. Kawan office yang sudah bersara tahun lepas. Jadi beramai-ramailah kami ke rumah Kak Rehan di Alai tengahari jumaat. Nasib rehat panjang. Dapatlah bersantai-santai.

Mari tengok gambar yang sempat diambil untuk dijadikan kenangan dan tatapan buat aku dan kawan-kawan yang ke sana tempohari.

Aku makan spiral goreng sahaja memandang sudah kekenyangan dari office. Kebetulan ada makan-makan juga kat office.


Mak cik ni mesti ada je masuk blog aku. Dia kira model tetap blog aku ni. Hehehe..

Sebelum pulang kena bergambar. Terpaksalah berwefie.

Sekali lagi bila Kak Rehan pun masuk sekali bergambar. Aku sudah tidak mampu nak senyum. Itu sahaja. Sekian dan wassalam...

Aku Penulisnya,






                                                                                                                       

No comments: