Friday, June 28, 2013

~Peneman Di Office~

Assalamualaikum...

Selamat tengahari, salam jumaat dan salam 1 Malaysia.  Semoga berada dalam keadaan baik-baik hendaknya.  Hari ini tiba-tiba macam mood itu tiada.  Entahlah.  Semedangnya mood ke laut.  Yelah, bila tengah happy dan ada perkara yang membuatkan kita terasa terus rasa down.  Ini mahu sampai balik.

Okey, nak cerita mengenai peneman di office.  Ini kisah isnin yang lalu semasa sekolah, tadika ditutup kerana jerebu.  Adriana terpaksa aku bawa ke office sebabnya hari tu mak aku ke klinik.  Ammar duduk dengan ayah aku.  Sebab tak nak ayah aku jaga sampai dua orang, itu yang aku bawa nana.

Jom layan nana dan kawannya di office, iaitu aunty mira opssss kak mira.  Katanya...

Habis dia konker tab aku.

Amik gambar aunty.  Hikhikhik...

Tengoklah masing-masing dengan gadget.

Khusyuk tol.

Itulah cerita isnin lepas.  Sekian dulu entri hari ini.  To be continued...


No comments: