Friday, March 1, 2013

~It's Already March~

Assalamualaikum..

Salam jumaat buat semua yang sudi singgah di sini.  Tidak jemu meninggalkan komen walaupun aku punya kekangan untuk membalasnya.  Jangan serik yea.  Bulan Mac sudah menjengah.  Kejap jea masa berlalu.  Ada beberapa perkara yang harus dilakukan dalam bulan ini.  Mengejar masa yang tinggal lagi beberapa hari ini.  Misi yang harus ditamatkan kerana ada masanya aku kalah.  Semoga berjaya.  Usaha tangga kejayaan. 

Ada rezeki adalah.  Jika tidak aku akur dengan ketentuannya.  Yang penting aku usaha agar tidak terkilan.  Hah..Mira mokhtar, semoga berjaya!Dan bulan Mac juga adalah bulan untuk mencari ketenangan.  Mahu pergi bercuti-cuti Malaysia.  Ada orang tue kata nak pergi melancong.  Huahuahua..Macam nak ke luar negara jea bunyinya.  Okeylah, sekian dulu entry pagi ini.  Semoga ada sinar dan rezeki untuk aku bulan ini.  Aminnn..







                                                                                                                     

1 comment:

Ya ALiya said...

amin....ya mmg tak jemua pun komen blog ni......klu ada masa memamng terjah punyer....