Friday, June 15, 2012

~Tamat Sudah Drama Seindah Sakura~

Semalam tamat sudah drama SEINDAH SAKURA dengan happy ending.  Maka dengan ini tamat sudah layanan aku tetiap petang di depan tv.  Aku cuma missed cerita awalan jea.  Lepas Fasha keluar aku sudah pun mengikuti jalan cerita nie.  Kalau minggu depan ceritanya menarik bersambung kembali tugasanku melayan drama.  Puas hatilah dengan endingnya.  Over pulak aku. :D

Apa pun suka dengan lakonan favourite actor aku Fahrin Ahmad.  Minggu depan pelakonnya aku minat gak iaitu Aqasha.  Mesti tengok jugak nie.  Hehehe..

Aku akan dapatkan novel Seindah Sakura nie dalam masa terdekat.  Tapi kalau nak membaca tue tak tahulah bila.  Simpan dulu buat koleksi.  Apa-apa pun drama Seindah Sakura memang best.  Terbaikkkk!!!!






                                                                                                                    


5 comments:

fizafantagiro said...

alamakkk.. xtgk ending dia smlm . macam mana ending dia smlm?

rahayu said...

akak pun follow cerita ni...

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Salam Ida..k.atie xsempat nk tgk episode trakhir tu...nanti nk cari kat youtube larrrr

Nuwairani said...

kite plg suke tgk drama ni masa fasha sandha tu kecik. nmpk betul kegigihan dia menjaga oyang dia. ni drama lakonan fasha yg plg kite suke. sebelum ni byk sgt aksi gedik2. kali ni memang lain!

Mizz ErMa said...

eh, da habis ke? sy penah tgk 2,3 episod aje..hihi