Monday, May 28, 2012

~Lunch Untuk Hari Ini~

Salam...

Hari ini aku emergency leave.  Ada beberapa sebab yang aku terpaksa el untuk hari ini.  Maka hari ini aku bersiaran langung dari rumah yea.  Macam stesen tv pulak.

Hari ini aku just masak yang simple jea.  Masak spageti jea.  Malas nak masak yang remeh-remeh sebab ammar tak sihat, aku pun sakit-sakit badan nie.  Bilalah nak pi mengurut nie.  I need massage. :D

Untuk tengahari tadi sudah selamat makan sepinggan spageti.  Bukan makan tengahari breakfast sekali tadi tue sebab pagi tak makan apa pun.  Dasyhat tak?Hehehe..Malas namanya tue.

Nak update blog pun tak berkesempatan.  Nak reply komen kengkawan pun tak dan.  Maaflah sekali lagi.  Janganlah marah yea dan janganlah serik untuk tinggal komen.  Ada masa aku blogwalking ke blog korang pulak yea...Sekian..







                                                                                                                         

No comments: