Friday, March 16, 2012

~Blueberry Tiramisu~

Ahad lepas aku cuba buat blueberry tiramisu pula.  Pernah buat sekali dulu tiramisu tapi masa tue aku guna kek sponge.  Itu pun sebab keterujaan menengok tiramisu di blog ANA.  Kali nie saje buat blueberry tiramisu sebab nak habiskan stok blueberry yang ada.  Balance blueberry masa aku buat cheese tart.  Sayang daripada terbiar macam tue baiklah aku buat sesuatu.

Kali nie aku buat tiramisu guna biskut lady finger.  Hari tue pi kedai bakery nak beli barang buat kuih sekali ternampak pulak biskut tiramisu.  Aku pun belilah sebab pernah cari dulu susah nak dapat.

Tadaaa...Inilah biskut tiramisu, aku beli harganya RM10.80.  Saje try kan.

Dan inilah hasilnya Blueberry Tiramisu aku.  Sesiapa yang nak resipinya bolehlah berkungjung ke blog ANA.  Ana ada tunjukkan step by step cara untuk buat Tiramisu di SINI.  Selamat mencuba!!!Sekian.






                                                                                                                      

2 comments:

IdaShazana said...

sedap,kan?
selalu try masakan kat blog Ana

Ana Suzana said...

mekasih kerana mencuba.. =)