Friday, February 10, 2012

~Dapat Bunga Daripada Seseorang~

Salam...

Saje nak cerita pasal status aku di FB.  Pasal dapat bunga.  Wah, syoknya dapat bunga kan?Bila letak status macam tue di FB mesti orang akan ingat asben aku yang bagi dan kawan-kawan komen bestlah dapat bunga, untunglah dapat bunga dan macam-macam.  Hehehehe.  Apakah?Wah, asben aku tidakler romantik sampai nak bagi bunga bagai.  Kahhhhhh...Rasanya belum pernah kot asben aku bagi aku bunga.  Ada tak bang??Tak romantik tak apelah kan asalkan dia sayang aku.  Betul kan bang??Hikhikhik..

Nielah wall fb aku tempohari.  Aku print screenkan.  Masa mula-mula excited bila seorang hamba Allah nie call aku suruh amik bunga dari dia.  Ingatkan Ingatkan dia mimpi apalah nak bagi aku bunga.  Cakap pun macam betul...Sekali bila sampai tempat dia.   Lorrrrrrr.  Inilah bunganya...

 *
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*

BUNGA KANTAN.   Bunga jugakkan..Nak tahu sape yang kenakan aku???Opismate aku KAK NISAH.  Sabar jealah...Bunga kantan tue dah selamat aku buat nasi goreng bunga kantan.  Sedap...Nyum..Nyum..Sekian

Note>>Entry tanpa arah tujuan.  Bila dah ada gambar mesti nak buat entry.  Baca jealah yea..








2 comments:

adianiez AIDA said...

sedap bau nyer sesedap bila bunga ini dimasak :) ha ha ha... bunga oh bunga!

@lfidah @dim said...

aida>>aah saya suka baunya..saya suka bt nasi goreng bunga kantan...nyum nyum