Monday, December 5, 2011

~Kisah Hari Sabtu~

Mencari mood untuk menulis.  2 hari cuti hujung minggu tak ada mood nak update blog.  Bila sign in rasa blur jea.  Akhirnya tutup ajelah laptop tue. 

Hari sabtu tue, asben tak keje.  Pagi sabtu tue tibe-tibe asben ajak pi Melaka Wonderland.  Oh aku on jea.  Ada duit semua boleh kan.  Kalau tak ada duit maka duduk rumah diam-diam.  Hehehe.

Bila plan last minit jadi kelam kabut sikitlah kan.  Tapi sempat buat sarapan nasi goreng.  Sebelum pegi kenalah dulu isi perut.  Kuar pun dah lambat.  Dekat nak pukul 11 pagi jugaklah kita orang keluar rumah.

Sampai sana memang ramainya orang.  Maklumlah cuti sekolah kan.  Bayaran masuk untuk dewasa hujung minggu RM30 seorang.  Oklah nanti akan aku susulkan gambar kami di Wonderland.  Susah sikitlah nak upload.  Sebab hari tue aku tak bawak kamera, adik aku pinjam.  Guna kamera kat tab asben aku.  Memang aku agak lembabler nak update kat sini.  Ok, will update next entry.  InsyaAllah..

1 comment:

Cho Zila said...

besttu gi sini... belum sampai lagi... jomler cepat tayang gambar...