Wednesday, May 5, 2010

~Makan Malam Kami~

Makan malam kami malam tadi Asam Pedas Ikan Jenak.  yum yum...delicious...hingga menjilat jari.  hari nie tekak terasa nak makan luar.  nak makan asam pedas pulak. padahal hari sabtu lepas baru pi makan asam pedas dengan JUE.  tekak macam orang mengandung pulak.  nak makan macam-macam.  tapi belum mengandung lagi yea.  InsyAllah akan datang.  hehehe...kalau nak makan asam pedas aku suka pi dekat Apple Burger.  tempatnya takler jauh dari tempat yang aku makan dengan JUE.  depan jea.  bersebelahan dengan hotel straits meridian.  ada orang kata tak sedap.  tapi ikut tekak masing-masing kan.  tekak aku kata sedap jea.  aku suka makan sebab ada ulam-ulam.  yang penting ada petai.  dulu aku tak reti makan petai.  my asben yang ajar makan petai nie.  sekarang mesti nak cari.  sedap rupanya petai nie.  ada sesiapa yang tak makan petai??

Lagipun saje makan kat luar sebab asben asyik sibuk jea minggu lepas.  tak dapat nak luangkan masa nak bersantai bersama-sama.  minggu lepas asben keje sampai lewat malam.  so, aku dan adriana bertapa saja di rumah.  nie pun keluar kejap jea setakat pi makan sebab asben sibuk pulak nak menguruskan rumah cendawannya itu.

So, jom layan gambar kami sedang menjamu selera bersama asam pedas kami.

Inilah pinggan makanan aku. 

Asam Pedas Ikan Jenak

Adriana pun sedang menjamu selera yea.

asben aku juga sedang menjamu selera yea


selesai makan.  sesi mama dan adriana bergambar pulak

sekadar selingan.  kucing nie nak makan agaknya.
menunggu orang bagi makan

Note: Suka jalan-jalan sambil mencari tempat makan yang best-best

Note 2: Autopublished.  Entry da buat malam tadi.


No comments: