Monday, May 3, 2010

~Kena Block~

Sekarang nie Facebook dan Blogger aku da tak boleh guna di ofis.  da kena block.  time rehat pukul 1 hingga pukul 2ptg jea akan di'on'kan.  dan masa nak balik pukul 5ptg baru boleh guna.  so, aku ada masa satu jam masa rehat dan setengah jam masa balik sampai 5.30ptg sementara nak tunggu asben aku sampai.  tapi kalau nak baca blog-blog tue bolehlah cuma aku tak boleh nak tinggalkan komen atau jejak di shoutbox.  nie yang sangat menyedihkan sebab aku jarangler nak update story di blog.  masa aku hanya di rumah.  kalau kat rumah amat terhadlah.



so, pada kawan-kawan yang meninggalkan komen di post aku sorrylah kalau aku lambat membalas komen anda semua.  aku nak baca komen korang pun tak boleh.  time rehat jealah yang dapat aku baca.  kalau sesiapa meninggalkan pesanan di shoutbox memang langsung tak dapat baca.  aku harap janganlah serik menyinggah di blog aku yang tak seberapa ini.  aku selalu harap kawan-kawan sentiasa singgah di sini yea..

Note: Sedih yang amat sangat...baru nak jadi seorang blogger yang tegar

No comments: