Tuesday, April 13, 2010

Adriana Bertudung

tak ada benda nak cerita.  kejadian nie berlaku pas maghrib tadi.  masa nie aku baru jea abis solat maghrib.  tiba-tiba adriana masuk bilik tengok aku baru abis solat.  cepat-cepat adriana cari tudung dia.  memang aku saje gantung dekat ampai supaya senang adriana nak cari.  sebab memang selalu dia cari bila nampak aku solat.  tudung adriana nie mak aku beli masa mak aku menunaikan fardu haji tahun lepas.  macam nielah rutinnya adriana dengan tudung nie.  akan dicari bila nampak aku solat.  jadi aku sempatlah snap beberapa gambar adriana bertudung.  susah nak tengok adriana nie pakai sesuatu atas kepalanya.  kali nie aku berjaya untuk buat dia begitu statik bergambar dengan memakai tudung.  malas nak cite panjang2, jom layan gambar ler pulak...

 masa berdiri atas sejadah

 boleh pulak dok atas katil

 betapa statiknya

 senyum...

Note: Semoga adriana menjadi anak yang solehah kepada papa dan mama.
sentiasa mendengar kata.

2 comments:

Anonymous said...

alahai cute nye ustazah ni ...

@lfidah @dim said...

kak zura:seksa tau nak pakaikan adriana tudung..nie adriana sendiri yang pakai...