Thursday, February 25, 2010

Tag : TAG FROM RYN

1. insert this badge or the pic above to inform u have been awarded


2. Make sure u take the pic n said it is from RYN.

3. You should tell 10 facts or hobbies about yourself.
hobby : suka berjalan-berjalan
hobby : suka membaca novel
hobby : suka melancong
hobby : suka memasak..tapi kalau malas tak masak
hobby : suka berblogging
about myself : aku mudah sensitif dan mudah kecik hati
about myself : aku seorang yang pendiam..tapi bukan sombong
about myself : tak suka lipat kain
about myself : aku suka dgr lagu sebab boleh release tension
about myself : sedang giat mengusahakan perniagaan aku sekarang

4. You should choose 5 other bloggers (easier the ones who follow you)
and tell their names in your blog

Kak Nisah
Mia
Kak Yatt
Ibu Ayu
Ieda

5. Dont forget to go to their blog and tell them they have been tagged !!!
OK...SEKARANG JUGAK AKAN DIMAKLUMKAN




~amik award yang nie jugak yea...~

No comments: