Sunday, February 7, 2010

~Selesai Sudah!!~

Agak lambat untuk aku uploadkan gambar2 masa majlis birthday adriana yang aku buat pada 31 Jan 2010 pada hari Ahad..sibuk sangat mengupdate blogshop aku..so tertunda sikit untuk aku meng"update"kan blog aku ini...tapi aku sempat jgk upload gmaar2 nie dekat FB..jadi layan jealah gambar2 nie..aku malas sikit kalau nak cite benda yang da lepas..tapi Alhamdulillah..semuanya berjalan dengan lancar..apa yang aku niatkan semua tercapai...sebelum majlis hari jadi adriana sebelah paginya aku ada buat sedikit kenduri kesyukuran sebab asben aku da dapat keje tetap...syukur yang amat...kami buat kenduri kecik-kecik jea...Jadi LAyan jealah gambar kami....
LAYANNNNZZZZ....


















Terima kasih kepada yang sudi datang untuk memeriahkan majlis aku nie..sebenarnya tak cukup korum sebab anak buah aku(anak kakak sepupu aku) yang kat UITM SHah Alam tak balik..kalau dia tak ada agak kureng sikit...hehehe..."myiera, tak bestlah ko tak ada..."
kalau uolls nak tahu cakes and cupcakes aku tempah dari kenalan blogger...da dua kali aku tempah kat dia..aku tempah dekat Kak E-car..aku memang suka kek dia...tapi tuelah..jauh sangat..kalau dekat memang selalu aku tempah..yang cupcakes ada bekas mak aku tempah dari kawannya...apa-apa pun semuanya sedap...
Itu jealah cite pasal majlis hari jadi anak aku...


3 comments:

Mrs. Simplicity said...

gmbr yg ditunggu2 dah kua. cantik nye kek, cantik nya adriana, meriah nye majlis. adriana pun behave je sepanjang majlis ni kan. alhamdulillah majlis berjalan lancar..

@lfidah @dim said...

alya:memang upload cepat2 seblm alya bersalin..hehehe...alya yg beria2 nak tgk..alhamdulillah..semuanya berjalan dengan lancar..adriana pun ok jea..ramai kawan..tue yg dia seronok..

Alya said...

waa... comelnyer kek birth...
meriah jer majlis tu.. Birth girl pon comel sgt2..