Sunday, December 13, 2009

Meluah Perasaan

Ari ahad seperti biasa aku akan anta adriana dekat umah mak mertua aku..balik jea dari PD tadi aku terus anta adriana...kalau aku bawak dia balik umah dulu,alamat esok aku amik EL pulak..baik tak payah...nak tak nak aku anta adriana jugak..tak pe minggu nie jea last..ahad depan mak ngan ayah aku da balik...
minggu2 sudah aku pas aku anta adriana,mesti aku diam jea dalam keta..sebenarnya rasa mcm nak nangis..yealah tak penah tinggalkan dia..kuatkan semangat jugak...sebulan jea org kata tp org yang lalu tue rasa lama...bila org kata mak ngan ayah nak balik dia orang kata macam cepat jea dia org pegi..da nak balik...aku nie rasa LAMA sangat2..
Nak2 kalau ari keje..aku akan anta adriana ari ahad..ari rabu aku tengok dan tido dekat rumah mak mertua..ari jumaat ptg br amik dia bwk blk umah...time keje nielah yg aku terasa sunyi sgt2..kdg adik aku kuar..asben aku pulak sibuk dengan cendawannya..selalu kalau asben aku tak de dekat rumah mak,ayah dan adriana ada dekat rumah..nie aku sorang2..uih..boleh jadi gile!!!dok sorang2..nak menangis ada..semua perasaan ada...
tak pelah...minggu nie last pas tue adriana da balik sini...nenek ngan atok da balik..bila tanya adriana "nenek ngan atok pi mana?"adriana jawab "A...JI..."itulah jawapannya setiap kali aku tanya...
Note : Saje2 jea tulis nie...tak de apa motif pun sebenarnya...da lama tak mengarang..

No comments: