Sunday, December 13, 2009

Jemputan Kahwin

Aku selalu lambat nak update entry dekat blog aku nie..gambar nie masa aku menghadiri sedara aku kawin minggu lepas...ari ahad 6 disember 2009.aku lmbt update sb ptg ahad tue aku terus ke kl..ada kursus dekat ISM,Sg Besi...So,nielah gmbr2nya yg sempat aku dan sepupu sepapat ku berposing depan kamera...

Kami


My Sis a.k.a cousin ngan hubbynya


seronok kalau ada budak2 nie...

tengok tue!!betapa seronoknya

pengantin da tiba

time untuk bersanding

ahli2 kompang

pelamin

mama+adriana+obek wati

pengantin di atas pentas..

masa untuk menepung tawar

kami bertiga

adriana+amirah

adriana+adibah

masa untuk balik..dalam keta nie...papa jd bos pulak dok belakang...
aku dok depan..yg drive adik aku...jgn korang ingat aku yg drive..:-)


Note : Selamat Pengantin Baru Buat Pasangan Pengantin

No comments: