Monday, November 9, 2015

Dalam Diri Ini Yang Sibuk

Assalamualaikum dan salam sejahtera. Bismillah...

Selamat malam semua. Hari ini aku cuti tapi umpama tidak bercuti. Bekerja dari rumah menyiapkan bermacam-macam kerjaan. Kena siapkan secepat mungkin. Dapatlah siapkan almond cluster dan white almond cluster. Mahu di hantar ke kedai sebagai vendor.

Semalam pun aku siapkan kulit tart. Dapatlah siapkan kulit tart biasa dan juga kulit tart coklat. Ini untuk projek ahad ini. Nanti aku kongsikan apa projek yang akan berlaku. Semoga dipermudahkan segala urusan kami.

Adakalanya dalam fikiran bermacam-macam perkara yang mahu dilakukan. Tetapi bila tiba suatu masa semua yang mahu dilakukan kadang tak terbuat pun. Itulah terjadinya. Rindu dengan aktiviti menulis. Semua yang ditulis separuh jalan. Macam tak bersemangat. Hanya aku sahaja yang tahu kenapa semangat itu hilang.

Adakalanya kata-kata orang boleh meracun diri kita. Samada kita perlu abaikan kata-kata itu atau pun hidup dengan dihantui kata-kata orang itu. Kena tanya diri nak dengar cakap dia atau tidak? Itu sahaja titipan untuk malam ini. Bersambung lagi di lain entri. Sekian dan wassalam.

Salam pena,








1 comment:

adianiez AIDA said...

wow byk nyer projek.
apapun, good luck :)