Saturday, February 14, 2015

~FM Bertemakan Blog~

Teks : Fyda Adim
Foto : Fon Sendiri

Assalamualaikum dan salam sejahtera. Bismillah...

Selamat pagi semua. Selamat hari sabtu! Menulis di waktu pagi, moodnya lebih segar dan tenang. Bangkit untuk subuh dan terus sahaja duduk depan komputer. Lebih tenang untuk menulis. Idea pun lebih, mungkin. Sejak akhir-akhir ni memang mood menulis semakin merundum. Tetapi dua hari lepas aku terima berita yang menggembirakan hati. Pembuka tahun yang manis untuk aku. Nanti aku ceritakan. Belum boleh cerita lagi buat masa ini. Tunggu ye!

Okeylah, berbalik kepada tajuk di atas. Aku ada tempah fridge magnet yang bertemakan nama blog ini. Saja suka-suka. Sebenarnya aku dapat tahu dari blog AIDA. Terus berkenan nak buat jugak. Aku tempah lebih sebab berhajat nak beri pada tetamu-tetamu untuk kenduri yang akan diadakan pada jumaat depan.

Inilah rupa FM yang aku tempah secara online.

Aku dah masukkan dalam plastik untuk diletakkan sekali dalam goodies beg.

Untuk aku juga sudah diketepikan. Sudah diletakkan di peti ais. Aku suka! Aku suka! Jadi pada sesiapa yang berminat mau menempah fridge magnet untuk diri sendiri atau untuk apa-apa sekali pun, bolehlah tempah dengan CUDA atau FBnya adalah Dida Zenal. Bolehlah hubungi beliau ye. Ada macam-macam yang boleh dia buat seperti kalendar, sampul surat, sticker dan lain-lain. Tengok tau jangan tak tengok.

Sekian dan wassalam.

Aku penulisnya,



1 comment:

ibuayu said...

akak pun pernah tempah fm dr sini..puas hati hasilnya