Friday, October 25, 2013

~Lagu Sahabat Nyanyian Kumpulan Gigi~

Assalamualaikum...

Selamat petang semua.  Entri akhir sementara mahu menunggu kad perakam waktu berbunyi.   Bunyi yang ditunggu-tunggu.  Kadang belum berbunyi sudah terpacak kat depan.  Balik nak cepat saja.  Datang dahler lambat.  Hehehehe..

Ok abaikan soal itu.  Mari aku nak share lagu yang sedap didengar aku sejak kebelakangan ini.  Lagu ni aku tahu pun dari drama Love You Mr. Arrogant.  Lepas dengar terus google tajuk, dan terus download.  vIdeonya aku buat sendiri.  Sahaja nak ambil mood letak gambar aku, mira dan nor.  :D

 
Lirik lagu Sahabat nyanyian kumpulan Gigi

Terima kasih kawan teman baikku 
Kau membuatku senang, membuat ceria 
Sahabat paling sejati selalu
Persahabatan kita kisah klasikku 

Tahun bulan dan hari kita lalui 
Sahabat paling sejati selalu

Reff:
Syalala aku gembira 
Syalala selalu tertawa 
Syalala aku bahagia 
Syalala bersama

Jatuh bangun bersama selama iniSuka duka bersama selama iniSahabat paling sejati selalu

Repeat reff
Sahabat paling sejati selalu

Repeat reff






                                                                                                         

No comments: