Friday, October 14, 2011

~Saya & Blog~

Untuk menghilangkan rasa boring dan menghilangkan rasa mengantuk yang memberat di mata, tiba-tiba nak buat tag ini.  Tag yang aku jumpa di blog LYA.  Lagi pun dah lama tak buat tag.  Dulu selalu nampak blogger mengetag sesama sendiri.  Sekarang dah lama tak terima tag atau tugasan.


Apa nama maya anda?
Fidah

Umur anda berapa?
Tahun depan last untuk 2 series..


Bila tarikh lahir anda?
2 Jun 1983

Anda masih belajar atau berkerja? di mana?
Dah bekerja... Sebuah jabatan kerajaan.


Anda single?
Tidak.  Sudah berkahwin.

Kenapa anda ada blog?
Sebab aku ingin mencatatkan segala kisah saya dan keluarga saya.  Ingin mencatatkan segala memori, suka dan duka saya bersama suami, anak-anak di samping bersama teman-teman.  Supaya anak-anak aku boleh melihat kisah-kisah mereka di sini.

Anda kisah tak kalau ada orang benci anda?
Tak suka tak apa.  Kita bukan boleh paksa orang untuk menyukai kita.  Bukan semua orang boleh terima penulisan kita.  Jadi, untuk dikenali atau menjadi 'public figure' di alam maya ini kita harus bersedia menerima pandangan orang lain.  Apa-apa pun aku lebih suka jika orang memberi pandangan kepadaku kerana aku hanyalah manusia biasa yang tidak lari daripada melakukan kesilapan.

Sikap yang paling anda benci dalam dunia ni?
Mungkir Janji, Curang, Penipu, Talam Dua Muka.

Nyatakan salah satu blog yang anda paling suka baca...
Saya suka baca semua blog yang selalu berkongsi mengenai kisah hidup mereka.  Suka baca blog yang ada banyak gambar-gambar sebab saya sendiri suka bergambar. :-)

Upload satu gambar anda (optional)



So, pada sesiapa yang nak buat tag ini dipersilakan.  Aku nak tag 2 orang kawan aku iaitu :


1 comment:

Unknown said...

akk dh buat tp tk tau lh betul @ tk.....