Thursday, March 17, 2011

~25 Hari Berpantang~

Salam semua..hari nie dah hari ke 25 aku berpantang...lamanya aku rasa nak abis pantang.  terasa lambat sangat kali nie..masa adriana aku rasa cepat jea...hehehe...ammar alhamdulillah sihat.  aku pun sudah semakin sihat dan badan pun dah semakin kuat.  setakat nak buat kerja sikit-sikit dan kerja ringan-ringan bolehlah aku buat sendiri.


Aku akan abis pantang awal bulan 4 nie..ada lagi 19 hari lagi...lepas nie merdeka!!!merdeka!!!lepas pantang nie banyak kerja-kerja yang menanti...mana aku akan berpindah ke rumah baru.  lepas tue bulan 5 kenduri kawin adik aku..  so, petang nie barang-barang akan diangkat ke rumah aku..tapi nak kemas tunggu aku abis pantang yea..kalau en. asben rajin biarlah dia kemas dulu..tolong yea bang...

Note>>Setiap hari aku akan menghitung hari...:-)

Note 2>>Tak sabar nak dok umah sendiri..mcm manalah keadaan aku menguruskan 2 orang anak nanti...

3 comments:

cik dah ganu kiter said...

kalau dok hitung hari tu mmg la rase lambat berlalu.....slmt berpantang la yek.......

ellin_ibu_awathif said...

SO, mama ammar, cmner dgn misi bf xclusively? cer citer cer citer...x sabar nk tahu nih

BabyAndKids Collections said...

isskkk... jgn wat keje berat2 nnt yeaa.. penat pindah umah nie.. banyak keje kena buat...