Saturday, December 11, 2010

~Kenduri Arwah Nenek~

Kenduri arwah nie da lama berlalu..tapi sayanglah kalau tak postkan cite dalam blog..penat aku snap pelbagai picture sepanjang hari..Kenduri arwah nenek aku dibuat pada 27 November 2010 lepas..genap 3 tahun arwah nenek aku meninggalkan kami semua.  tapi kenduri kali nie tidak dibuat di rumah mak aku..mak aku nak berubah angin.  so kita orang decide buat di rumah kakak sepupu aku..lagi pun mak long aku dok situ gak.

My mom dan my cousin
mak long aku a.k.a chef..
sedang memantau adik aku masak
amirah dan adibah..
anak akak sepupu aku
adriana dan afiqah sudah terbongkang tido...
adriana bangun awal tue yang dia letih...
lepas zohor buat besday adik aku dulu...
besday dia da lepas..just beli kek jea..
makan family jea
segan-segan nak potong kek konon...
ini aku..ini lepas asar..
masa nie orang lelaki sedang baca doa..
tengoklah betapa gemuksnya aku nie...
adriana,amirah dan afiqah...

Note>>Masa kenduri nie aku sedang cuba mengawal makan...:-(

No comments: