Wednesday, August 4, 2010

Hari-hari Aku...

Sudah lama aku tak update blog..sejak akhir-akhir nie aku tidak ada kekuatan untuk mengadap laptop nie.  balik jea mesti aku berbaring dan tido awal.  kat ofis lagilah aku tak sempat.  kali nie alahan aku sama jea masa aku mengandungkan adriana dulu.  tidak ada bezanya dengan 1st pregnancy aku yang dulu.  mabuk jangan cakaplah.  muntah pun boleh tahan jugak.  salah makan jea abis aku muntah balik.

so, apa yang aku harapkan supaya aku cepat sembuh seperti sediakala sebab rimas jea dok melepek.  masa mengandugkan adriana dulu, masuk bulan ke-4 aku da ok.  harap-harap kali nie pun samalah yea.

kali nie bulan Ramadhan akan lebih mencabar.  aku tak tahulah samada aku mampu berpuasa atau tidak.  masa 1st pregnancy aku dapat puasa penuh sebab masa tue aku da 5 bulan.

Oklah...sampai di sini dulu coretan untuk kali ini...doakan aku supaya cepat sembuh yea kawan-kawan...


1 comment:

adianiez AIDA said...

sabo jer la fida. pregnant memang gitu. makan vitamin yg doktor bagi ye. moga sihat & cergas masa ramadhan nanti. (misi aida juga yg still tak sukses!!!)