Tuesday, November 17, 2009

KL Lagi!!!

Entry nie da lama simpan..yelah sibuk uruskan mak ngan ayah aku nak pi Haji..tak sempat nak update blog aku nie..gambar nie aku amik masa pi Tabung Haji kat Kuala Lumpur untuk buat visa mak ngan ayah aku.kena buat sendiri sebab masa da suntuk..masa kita org pi ari akhir visa dibuat...senang jugak cari jalan sebab menggunakan satu alat yang membantu kami..
Date : 05/11/2009
Day : Thursday

Dalam perjalanan ke KL..adriana dan nenek

setelah selesai semua hal di TH KL..

Inilah bangunannya..1st time sampai sini..terujalah kejap

Adriana


mama+adriana

Sebelum balik,mak kata nak singgah umah nenek sedara yang kebetulan memang kita org nak pi ari sabtu..sb ada keje kawin..tp sebab mak ngan ayah nak pi Haji, mak ajak kita org singgah jap..umah dia dekat Sentul..

inilah hantaran pak cik aku

hantaran untuk pihat perempuan

bersantai2..

ahli keluarga yang ada...

adriana dengan mak cik aku..1st time adriana jumpa..tapi bukan main mesra..sampai tak nak balik...adriana memang cepat berkawan...

note : minggu yang penuh dengan aktiviti..sambung entry masa kenduri umah aku pulak..

No comments: