Wednesday, October 21, 2009

Jalan Raya Ke Kuala Lumpur

10 Oktober 2009 aku pi jalan2 ke KL. merangkumi jalan2 raya ke rumah sedara.ini pi umah sebelah asben aku..mak mertua aku ajak jalan ke KL. Aku malas nak cite panjang2..Si layan jealah gambar nielah yea..

Baru bertolak dari Melaka

Adriana dgn Busunya..Sambil makan jagung


Masa nie jammed giler..OTW to Ampang

" Hello"

Sempat snap gambar nie..asben aku suruh amik

Adriana+Papa

Masa nie dekat umah anak Tok Busu

Alif (anak mak busu) tgh makan ayam

Alif,Mak Busu dan Najwa

Aku dgn Najwa
Dari Ampang kami tido dkt umah mak busu..dekat Bandar Putra Mahkota
***Nie untuk 11 Oktober 2009***
1st pi umah Mak Teh dekat Nilai
Adriana,Wani dan Adriana

Papa+Adriana
Dari umah Mak Teh kami naik semula ke KL..
Pi Kajang umah sedara asben..Kemudian pi Cheras umah Mak Ngah
Adriana+Mama di umah Mak Ngah

Nielah di Putrajaya dekat masjid baru

papa+adriana

my family

aku dgn asben

aku dgn alya

adriana dah kepenatan..jom balik
Note : Inilah perjalanan aku selama dua hari ke KL..Seronok jalan2

4 comments:

h4ni3 said...

wahh.. ini dah macam lawatan sambil belajar ni :)

Mrs. Simplicity said...

PUAS BERJALAN LA YE. TP WEEKEND TIME RAYA NI KAT AREA AMPANG MMG JEM. JEM LUAR BIASA. SEMUA PAKAT NAK BERAYA. KE KAJANG EH. KT TAMAN MANA TU? DEKAT DAH DGN AREA UMAH ALYA TU..

fazilzura said...

wahhh sakan jalan2 di Kl yek

@lfidah @dim said...

To h4ni3:hehe..seronok jalan2 nie

To Alyyani:mmg jammed ms kat ampang..naik mabuk dok dalam kete..dahler jadi co-pilot tgk jalan..kajang perdana rasanya..

To Kak Zura:dah lama x berjalan..sekali jalan abis kl tue..