Friday, August 21, 2009

~~Baby In PINK Contest~~

Hai JOIN Contest lagi...Kali nie aku join contest untuk anak aku pulak!!!
Adriana pulak join contest yea...Aku join pun da saat-saat akhir..(21 Ogos 2009)
Contest nie telah dianjurkan oleh Ibu Puteri sempena Birthday Puteri yang ke 1 tahun 4 bulan. Jadi inilah gambar yang aku pilih untuk Adriana join contest nie..
Name :
Nur Adriana Qistina binti Mohd Affendy
D.O.B :
20 January 2008
Age :
1 Years 7 Month 1 Day
1) Kenapa anak anda patut menang dalam contest ini?
- Anak saya patut menang dalam contest ini sebab Adriana selalu membuat hati mamanya gembira...Adriana memang suka pakai baju Pinky colour...
2) Kenapa yang anda tahu tentang blog Sha ni dan kenapa anda suka baca blog ini?
-Sebenarnya saya baru jea mengetahui blog saya masa buat blogwalking dekat blog-blog yang lain...Yang paling penting Sha nie muda orgnya da jadi ibu...Suka jugak baca mengenai cerita2 terbaru mengenai Puteri yang sebaya dengan Adriana...Boleh jadi kawan...(hehehe)...Jadi lepas nie bolehlah kita menjadi kenalan...Salam Perkenalan dari saya....

No comments: