Monday, April 27, 2009

:::TUGASAN 1 DARI JUE:::

Alamak!!!Aku dapat Tugasan daripada Jue pulak..Aku tak pernah pun dapat TAG daripada sesiapa..Nie 1st time nak wat nie..Kalau salah jangan marah yea Jue...

1) bila terakhir anda cuci toilet?
~~ baru sabtu lepas..hujung minggu jea yang aku sempat cuci...Huhuhu
2)pencuci apa yg anda guna?
~~ Ajax Fabuloso (Tapi kadang-kadang aku suka tukar-tukar pencuci)
3) dalam 1 minggu berapa kali anda mop lantai?kenapa?
~~ sesekali jea sb mak aku yang selalu mop
4) apa tugasan terakhir anda sebelum menjelang malam?
~~ mengemas dapur, memasak (kalau anak aku ada org jaga aku blhlah masak)
5) apa menu hidangan makan malam anda yg paling simple?
~~ paling simple da tentu sambal telur ke, sambal ikan bilis ke..tak pun SARDIN...
6)minuman selalu anda buat waktu pagi?
~~ MILO.
7)sebelum tidur apa yg anda suka lakukan?
~~ aku tidurkan anak aku dulu...(NUR ADRIANA QISTINA) baru aku boleh tidur
8) Tugasan ini aku nak bagi kepada :
~~ NORASLINDA KARIM.(YippieGurl) Silalah buat yea Pn. Linda...
***p/s : Jue,betul ke apa yang akak buat..Maklumlah 1st time..Apa-apa pun thanks yea

No comments: