Wednesday, December 12, 2012

~Happy Birthday Kak Nisah~

Ucapan diteruskan...Sebenarnya hari ini adalah hari lahir untuk 2 insan dalam diri aku.  Pagi tadi aku buat ucapan khas buat mak aku.  Dan sekarang ucapan diteruskan untuk Kak Nisah pulak iaitu bff aku di opis.  Mak aku dan kak nisah berkongsi tarikh lahir.  

Kalau tahun lepas aku buat sekali entry untuk mereka berdua tapi tahun nie aku buat entry ucapan lain-lain.  Hehehe..Saje jea.  Banyak sikit entry blog aku nie.  Hehehe..Entry tahun lepas ada di SINI.  Pada sesiapa yang tak baca bolehlah baca. :D Ok mari mulakan ucapan...

Buat Kak Nisah,
Selamat Hari Lahir Buat Kak Nisah Yang Ke 3*.  Tak nak cakap berapa umurnya, takut Kak Nisah marah pulak orang tahu umurnya.  Hehehe..Saya doakan semoga akak sentiasa dimurahkan rezeki, dipanjangkan usia, sentiasa gembira dan semoga apa yang akak impikan akan menjadi kenyataan.  Terima kasih kerana sudi menjadi kawan saya!!

Inilah orang yang dimaksudkan.  Puan Hanisah binti Mat Azit.  Walaupun umur kami jauh berbeza tapi kami tetap kawan.  Tahun depan saya dah join akak 30 an...Oh tak boleh terima hakikat.  Umur adalah sekadar angka yang penting jiwa sentiasa muda.  Huahuahua...







                                                                                                                      

No comments: